زندگی – معاش بهینه ساز اطلاعات کامپیوتر

زندگی – معاش: بهینه ساز اطلاعات کامپیوتر دستگاه هوشمند موتو رجست و جو گوگل زندگی فناورانه

گت بلاگز وب‌گردی چگونه در جست‌وجو های صوتی رنک بگیریم؟

موضوع موتورهای جست‌وجوی صوتی یکی از جذاب‌ترین مفاهیمی است که در چند سال اخیر ذهن متخصصان فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده و نوید خبرهای شگفت‌انگیزی، جهت

چگونه در جست‌وجو های صوتی رنک بگیریم؟

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، عنوان موتورهای جست وجوی صوتی یکی از جالب ترین مفاهیمی است که در چند سال اخیر ذهن متخصصان فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده و نوید خبرهای شگفت انگیزی، جهت تحولی تازه در زندگی فناورانه بشر را به همراه داشته هست. اخیرا مری میکر یکی از تحلیلگران سابق وال استریت و یکی از ۷۷ زن قدرتمند دنیا در سال ۲۰۱۴، گزارش هر سال تجارت اینترنتی را منتشر کرد؛ گزارشی که حول موضوعاتی همچون سئوی موتورهای جست وجوگر صوتی با تیتر «به تصویر کشیدن صوت، پارادایم تازه تعامل انسان و کامپیوتر»، بحث کرده است.
اینگونه به نظر می رسد که دستیاران صوتی، جست وجوهای صوتی و فروش دستگاه هایی نظیر بلندگوهای هوشمند که توانایی پخش کتاب های صوتی، اعلام اوضاع های آب و هوایی یا ترافیکی آنلاین و کنترل چندین دستگاه هوشمند دیگر منزل را دارند، تصویری نسبتا دقیق از سیر تحولات «صدا»، به عنوان یک رابط تعاملی میان انسان و کامپیوتر را ترسیم می کند. سرعت رشد جست وجوهای صوتی این حقیقت را روشن ساخته است که در سال های آینده تایپ کردن و نوشتن سوالات جهت دستیابی به پاسخ های مورد نظر، بسیار ابتدایی به نظر خواهد رسید.
چگونه در جست وجوهای صوتی رنک بگیریم؟
پیش بینی شده است است تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۰ درصد سرچ در کل دنیا به صورت صوتی اتفاق خواهد افتاد و در سال ۲۰۱۹ جهت صنعت بازشناسی ساختار محتوای صوتی یک بازار ۶۰۰میلیون دلاری وجود خواهد داشت. علت استقبال مردم دنیا از جست وجوهای صوتی، بسیار راحت است آیا که همه ما دوست داریم که حرف بزنیم و حرف زدن را به دیگر رو ش های ارتباطی ترجیح می دهیم. ما به طور میانگین در هر دقیقه ۱۵۰ کلمه صحبت می کنیم و این در حالی است که در هر دقیقه تنها ۴۰ کلمه تایپ می کنیم. همین علت راحت باعث خواهد شد تا عموم مردم با آغوش باز از این فناوری استقبال کنند.
وب سایت خود را جهت جست وجوهای صوتی بهینه کنید؟

عبارات مهم : بهینه ساز – اطلاعات

با آشنایی نسبت به آینده جست وجوهای صوتی، کسب وکارهای اینترنتی باید وب سایت های خود را جهت موتورهای جست وجوی صوتی نیز بهینه کنند. جهت بهینه سازی صوتی و دریافت رنک بهتر، نیاز است که ابتدا شاخصه های درخواست های صوتی را بشناسیم:
پرسش محور بودن درخواست ها: اکثر جست وجوکنندگان به دنبال رسیدن به پاسخ سوالات خود هستند. به این معنی که درخواست خود را به صورت پرسش های کامل مطرح می کنند. جهت مثال می گویند «ارز کشور رومانی چیست؟» نه اینکه بگویند «ارز کشور رومانی».
دقیق: بعضی اوقات نوشتن درخواست ها به وسیله بازدیدکنندگان می تواند ابهام ایجاد کند، ولی علی رغم نوشتن، جست وجوی صوتی کاملا نشانه را نشانه می رود. علت آن هم این است که به علت سرعت زیاد در انتقال اطلاعات از طریق صحبت کردن، افراد نیاز و درخواست خود را واضح تر و دقیق تر بیان خواهند کرد.
مبتنی بر موقعیت مکانی: بیش از ۸۶ درصد از جست وجوهای صوتی، از طریق تلفن های هوشمند انجام می گیرد که با توجه به این عنوان که ۵۵ درصد از جست وجوهای صوتی در ماشین و یا در حال راه رفتن اتفاق می افتد، اکثر افراد در مورد یک محل خاص پرسش می پرسند.
پاسخ های سریع: اکثر افرادی که از درخواست های صوتی استفاده می کنند به دنبال دریافت پاسخ های سریع و کوتاه هستند. این مورد بیشترین ارتباط را با دستیاران صوتی و ربات هایی دارد.
مبتنی بر تلفن های همراه و تبلت ها: خیلی کم پیش می آید که افراد جهت جست وجوی صوتی انجام می دهند از طریق نوت بوک اقدام به انجام درخواست های صوتی کنند.
چک لیست سئو جهت جست وجوهای صوتی: جهت اینکه بتوانید وب سایت خود را جهت موتورهای جست وجوی صوتی بهینه کنید، بهتر است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:
محتوایی به عنوان پاسخ سؤال: زمانی که محتوای مناسبی جهت موتورهای جست وجو صوتی تولید می کنید، یادتان باشد که نخستین گام تولید آن محتوا در فرم پرسش و پاسخ هست. این اقدام سئوی شما را بهینه و رابط کاربری شما را تقویت می کند.
داده های ساختاریافته: داده های ساختاریافته سئو شما را روزانه اصلاح می بخشد، لیکن به گوگل کمک می کند صفحه شما را بهتر درک و تفسیر کند.
ثبت نام کسب وکارتان در گوگل: این کار می تواند اطلاعات کسب وکار شما را در وقت جست وجوی کلیدواژه های برندتان به مخاطبان نشان دهد. همچنین در مکان یابی کسب وکار شما جهت مخاطبان بسیار مؤثر است.
تمرکز بر شبه جمله های طولانی تر به جای کلید واژه: جست وجوهای صوتی طولانی تر و دقیق تر خواهد بود. بنابراین توجه به شبه جمله ها و سؤالاتی که احتمال دارد مخاطبان آن را سرچ کنند، تأثیری زیاد بر سئوخواهد داشت.
منبع: وب سایت شنبه
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: بهینه ساز | اطلاعات | کامپیوتر | دستگاه | هوشمند | موتو رجست و جو | گوگل | زندگی فناورانه


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz